VŠEOBECNÉSMLUVNÍ PODMÍNKY
Horský hotel Brans s.r.o.se sídlem Hradec nadMoravicí, Opavská 1000, 747 41, IČ: 28625 200,společnost zapsána v obchodním rejstříku vedenémKrajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 35343web:https://www.brans.cz/, email:[email protected],telefon: +420 734 697 511
Článek 1 Preambule1.1
Předmětem těchtoVšeobecných smluvních podmínek je podrobná úprava práv a povinností smluvníchstran mezi provozovatelem hotelu „Horský hotel Brans“ na adrese Malá Morávka215, PSČ 793 36, společností Horský hotel Brans s.r.o., IČ: 286 25 200, sesídlem Hradec nad Moravicí, Opavská 1000, PSČ 747 41 (dále jen „hotel“ či„ubytovatel“), a hostů, kterým ubytovatel poskytuje přechodné ubytování v hotelua kteří mají zájem o přechodné ubytování v hotelu (dále jen „host“ či„ubytovaný“).1.2 Ubytovaný se uzavřenímsmlouvy o ubytování ve smyslu ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb.,občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) zavazujezaplatit ubytovateli za ubytování a další související služby cenu dleaktuálního ceníku ubytovatele a ubytovatel se zavazuje poskytnout ubytovanémupřechodné ubytování na sjednanou dobu a služby spojené s ubytováním.Smlouva se řídí podmínkami uvedenými ve smlouvě a těmito všeobecnými smluvnímipodmínkami (dále jen „VSP“).
Článek 2 Objednání a rezervace ubytování2.1
Ubytování lze objednatnásledujícími způsoby:2.1.1 e-mailem odeslaným na e-mail ubytovatele
[email protected];2.1.2 vyplněním a odesláním elektronického formuláře nawebových stránkách ubytovatele;2.1.3 telefonicky na čísle +420 734 697 511;2.1.4 osobně v sídle ubytovatele.2.2 Objednávka musí obsahovatnásledující informace:2.2.1 jméno a příjmení ubytovaného;2.2.2 požadovaný termín ubytování;2.2.3 kontaktní údaje: adresu trvalého bydliště, telefonníčíslo a e-mail;2.2.4 počet ubytovaných osob.2.3 Odesláním objednávky ubytovanýuděluje souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku. Předodesláním objednávky prostřednictvím elektronického formuláře na webovýchstránkách ubytovatele je ubytovaný povinen potvrdit, že se seznámils těmito VSP a udělí souhlas se zpracováním osobních údajů.2.4 Ubytovatel objednávkupísemně potvrdí nebo odmítne do 3 pracovních dnů od doručení objednávky.Písemným potvrzením dochází k uzavření smlouvy o ubytování a objednávka sestává závaznou. Ubytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebonavrhnout její úpravu.
Článek 3 Cena ubytování a platební podmínky
3.1 Ceny ubytování jsou uvedeny v ceníkuubytovatele platném ke dni uzavření smlouvy. Ceník je v aktuálním zněnívždy dostupný na webových stránkách ubytovatele či na recepci hotelu. V ceněuvedené v ceníku není zahrnut místní poplatek z pobytu.3.2 Pro ubytovaného je vždy závazná cena uvedenáv písemném potvrzení objednávky. V případě využití elektronickéhoformuláře je závazná cena uvedena v tomto formuláři. Cena ubytování jesplatná dle podmínek uvedených v písemném potvrzení objednávky. 3.3 Platbu ceny lze provést několika způsoby:3.3.1 převodem na bankovní účet hotelu: (2502518730/2010);3.3.2 prostřednictvím platební brány GPWebpay3.3.3 platebníkartou (Visa, Master Card, Maestro, Sodexo);3.3.4 v hotovosti na recepci hotelu.3.4 Ubytovatel je oprávněn požadovat po ubytovaném zálohuna cenu ubytování ve výši 100 % z ceny ubytování. V případě většíchskupin (10 a více osob) pak zálohu na cenu ubytování ve výši 50 % z cenyubytování. K úhradě zálohy bude vystaven daňový doklad, který budeubytovanému zaslán společně s písemným potvrzením objednávky. Ubytovaný jepovinen tuto zálohu uhradit do 3 dní od potvrzení objednávky. Neuhradí-liubytovaný zálohu řádně a včas, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování.3.5 K úhradě zbylé ceny ubytování v případěvětších skupin bude ubytovanému vystaven daňový doklad nejpozději v denodjezdu se splatností 14 dnů.3.6 Bude-li ubytovaný platit cenu ubytovánípřevodem na účet podle čl. 3.3.1 těchto VSP, musí být platba provedena nejpozději2 pracovní dny před plánovaným příjezdem. 3.7 Pokud bude dohodnuta platba na místě, přednástupem k ubytování je ubytovatel oprávněn požádat ubytovaného opředložení platné platební karty, jejímž oprávněným držitelem je ubytovaný. Platební karta bude předložena k provedenípředběžné autorizace platby ve výši předpokládané ceny ubytování. Ubytovanýtímto souhlasí s tím, aby při ukončení ubytování ubytovatel mohl konečnoucenu ubytování vyúčtovat prostřednictvím platební karty ubytovaného. Předložímplatební karty ubytovaný dává souhlas s poskytnutím údajů o platebníkarty, které jsou potřebné pro provedení předběžné autorizace platby.3.8 Dostane-li se ubytovaný do prodlenís úhradou ceny, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném úrokyz prodlení ve výši 0,1 % za každý započatý den prodlení.3.9 Ubytovatel si vyhrazuje právo jednostrannězměnit sjednanou cenu ubytování. Ubytovatel je povinen upozornit ubytovaného nazměnu ceny a odůvodnit tuto cenu bez zbytečného odkladu, nejpozději přednástupem na ubytování.
Článek 4 Platbaprostřednictvím platební brány
4.1 Ubytovanýje oprávněn zaplatit cenu ubytování též prostřednictvím platební brány GPWebpay.4.2 Platební bránu je možné využít v případě,že ubytovaný zasílá objednávku na ubytování prostřednictvím elektronickéhoformuláře podle čl. 2.1.2. těchto VSP. 4.3 Před odesláním objednávky a přesměrování doplatební brány je ubytovaný povinen zkontrolovat své identifikační a kontaktníúdaje. Odesláním objednávky ubytovaný stvrzuje, že veškeré údaje jsou správné. 4.4 Objednávku odešle ubytovaný kliknutím na poleoznačené jako REZERVOVAT. 4.5 Po zaslání objednávky bude ubytovaný ihnedpřesměrován na platební bránu, kde vyplní údaje o své platební kartě. 4.6 Cena ubytování v případě využití platebníbrány je splatná okamžitě při odeslání formuláře. 4.7 Ubytovatel bez zbytečného odkladu po obdrženíobjednávky a obdržení platby potvrdí ubytovanému přijetí a zaplacení objednávkyna uvedený e-mail ubytovaného.4.8 Smlouva o ubytování je uzavřena okamžikemodeslání potvrzení objednávky a doručení platby. 4.9 Veškeré operace s platební kartouv rámci platební brány probíhají mimo systém ubytovatele. Přístupk citlivým údajům má pouze banka ubytovatele a banka ubytovaného.
Článek 5 Storno podmínky
5.1 Ubytovaný je oprávněnodstoupit od smlouvy o ubytování kdykoliv před příjezdem, a to i bez uvedenídůvodu. Odstoupení od smlouvy musí být písemné (postačí e-mailem) a musí býtdoručeno ubytovateli.5.2 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy 3 a více dnů před plánovaným příjezdem, nebudou mu účtovány žádnéstorno poplatky.5.3 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy méně než 3 dny před plánovaným příjezdem, je povinen uhraditubytovateli storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny ubytování.5.4 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy méně než 1 den před plánovaným příjezdem, je povinen uhraditubytovateli storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny ubytování.5.5 Na úhradu storno poplatkůje ubytovatel oprávněn započíst zaplacenou zálohu či uhrazenou cenu ubytování.Bude-li výše zaplacené zálohy či ceny vyšší než storno poplatek, je ubytovatelpovinen vrátit ubytovanému částku převyšující storno poplatek. 5.6 Ubytovatel nebude účtovatžádné storno poplatky, pokud ubytovaný odstoupí od smlouvy z důvodu úmrtíosoby blízké, hospitalizace ubytovaného či osoby mu blízké, závažnéhoonemocnění ubytovaného nebo z důvodu živelné pohromy, která zasáhla obydlíubytovaného, a to pokud ubytovaný takovou skutečnost doloží ubytovateli do 7 dnů od jejích vzniku.5.7 Ubytovatel je oprávněnodstoupit od smlouvy z důvodu vyšší moci, a dále dle čl. 3.4 s čl.6.2 těchto VSP.
Článek 6 Nástup k ubytování
6.1 Ubytování v dennástupu je možné od 14:00 do 19:00. Dřívější či pozdější nástup je nutný předemnahlásit ubytovateli telefonicky nebo písemně prostřednictvím e-mailu. Tomutopožadavku ubytovaného nemusí být ze strany ubytovatele vyhověno. 6.2 Nedostaví-li se ubytovanýbez předchozí domluvy k nástupu do 19:00 dne nástupu, je ubytovateloprávněn odstoupit od smlouvy a ubytovanému ubytování neposkytnout. Zároveň jeubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši celkové cenyubytování.6.3 Ubytovaný je povinenohlásit svůj příjezd na recepci hotelu, nepožádá-li ubytovatel jinak.6.4 Počet ubytovaných osobmusí odpovídat objednávce a písemnému potvrzení objednávky. Ubytovatel sivyhrazuje právo neubytovat předem neohlášené osoby včetně dětí. 6.5 Při nástupuk ubytování je ubytovaný povinen předložit doklady totožnosti všechubytovaných osob, s výjimkou osob mladších 15 let. Ubytovatel ubytovanéosoby zapíše do ubytovací knihy a předá ubytovanému klíče od pokoje a hotelu.6.6 Ztrátu či poškození klíčůje ubytovaný povinen okamžitě nahlásit ubytovateli. Klíče jsou ve vlastnictvíubytovatele. Ubytovaný není oprávněn umožnit užití klíčů třetím osobám, nakteré se nevztahuje smlouva o ubytování. Za ztrátu či poškození klíčů jeubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši 1 000,-Kč.
Článek 7 Pravidla ubytování
7.1 Ubytované osoby jsou oprávněny užívat po celoudobu ubytování přidělený pokoj a společné prostory hotelu.7.2 Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečnýchpřípadech nabídnout ubytovanému jiné než sjednané ubytování, pokud se totopodstatně neliší od sjednaného ubytování, nebo pokud je vyšší kategorie. 7.3 Ubytovaný je povinen udržovat v pokojipořádek a čistotu a chránit pokoj a vybavení pokoje proti poškození. Ubytovanýje dále povinen nahlásit ubytovateli jakoukoli závadu či poškození pokoje,vybavení pokoje či společných prostor bez zbytečného odkladu.7.4 Ubytované osoby se musí v hotelu chovattakovým způsobem, aby nedošlo k nedůvodné újmě na zdraví, životě nebovlastnictví ubytovatele či třetích osob. Ubytovaný se v případě způsobeníškody zavazuje ubytovateli tuto škodu uhradit.7.5 V době od 22:00 do 6:00 platív pokojích a společných prostorách hotelu noční klid a ubytované osoby jsoupovinny jej dodržovat a neobtěžovat další ubytované osoby nadměrným hlukem.7.6 Ubytovaný není oprávněn přijímatv pokojích návštěvy mimo jiné osoby ubytované v hotelu, nedohodne-li ses ubytovatelem jinak. 7.7 Ubytování domácích mazlíčků(pes/ kočka/ jiné drobné zvíře) je povoleno po předchozím oznámení ubytovateli aza příplatek dle aktuálního ceníku.7.8 Všechny ubytované osoby jsou povinny dodržovatnásledující pravidla:7.8.1 neprovádět jakékoli změny pokoje (např.přemisťovat či odnášet vybavení pokoje);7.8.2 nevnášet a neužívat v hotelu spotřebiče,které nejsou určeny pro osobní hygienu či pro výkon zaměstnání;7.8.3 znečišťovat pokoj, společné prostory a okolíhotelu;7.8.4 neumožnit vstup, pobyt a přespání v hotelutřetím osobám, které nejsou uvedeny v písemném potvrzení objednávky;7.8.5 kouřit či používat otevřený oheň v pokojinebo hotelu;7.8.6 vnášet a uschovávat v hotelu hořlavé,výbušné a zápalné látky, jedy, drogy, střelivo, zbraně, plynové spotřebiče,elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky apod.7.9 V případě porušení pravidel stanovenýchv čl. 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 a 7.8 těchto VSP je ubytovatel oprávněnpožadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každéjednotlivé porušení. 7.10 Ubytovanýse zavazuje nevnášet do hotelu peněžní prostředky hodnoty vyšší než10 000,- Kč, klenoty nebo jiné cennosti. 7.11 Ubytovatelnenese odpovědnost za věci ubytovaného a dalších ubytovaných osob uloženýchv pokoji či společných prostorách hotelu. Ubytovaný se nemůže domáhat poubytovateli náhrady škody za poškození, zničení či ztrátu jeho věcí. Náhraduškody lze požadovat pouze, byla-li škoda ubytovatelem způsobena úmyslně.
Článek 8 Ukončení ubytování8.1
Ubytování končí posledním dnem doby, na kteroubylo ubytování sjednáno.8.2 V den odjezdu jenutné opustit pokoj nejpozději do 10:00. Pozdější opuštění pokoje je možnépouze po domluvě s ubytovatelem. Za pozdější opuštění pokoje je ubytovateloprávněn požadovat po ubytovaném příplatek dle aktuálního ceníku.8.3 Ubytovaný je povinenodevzdat pokoj ve stavu, v jakém jej převzal s přihlédnutímk běžnému užívání. Nebude-li pokoj předán ve stejném stavu, pokud jdeo funkčnost a stav vybavení, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovanémsmluvní pokutu ve výši 2 000,- Kč.Nárok ubytovatele na náhradu škody není úhradou smluvní pokuty dotčen. 8.4 Ubytovatel je oprávněn ukončit ubytováníubytovaného a dalších ubytovaných osob a vypovědět smlouvu o ubytování bezvýpovědní doby a bez nároku na vrácení ceny ubytování, pokud ubytovaný nebodalší s ním ubytované osoby:8.4.1 poruší závažným způsobem povinnost vyplývajícíze smlouvy či těchto VSP;8.4.2 poruší závažným způsobem dobré mravy;8.4.3 poškodí či zničí majetek ubytovatele či třetíchosob;8.4.4 výrazně naruší veřejný pořádek;8.4.5 jiným závažným způsobem ohrozí třetí osoby;8.4.6 zdravotní stav ubytovaného či dalšíchubytovaných osob ohrožuje třetí osoby.8.5 Ubytovaný je oprávněn kdykoli před sjednanýmdnem ukončit ubytování a vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.Ubytovaný nemá nárok na vrácení ceny ubytování.8.6 Při ukončení ubytování je ubytovaný povinen uzavřítpokoj a vrátit klíče na recepci hotelu.8.7 Nebude-li domluveno s ubytovatelempozdější opuštění pokoje a pokoj nebude předán do 10:00, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu vevýši 2000,- Kč. Zároveň ubytovatel je oprávněn osobní věci ubytovanéhovystěhovat do uzamykatelného místa. Nevyzvedne-li si ubytovaný své osobní věcina recepci bez zbytečného odkladu poté, co byl k tomuto vyzván, udělujetímto ubytovaný ubytovateli souhlas k tomu, aby s těmito věcminakládat jako vlastník dle svého uvážení.
Článek 9 Službyspojené s ubytováním
9.1 Ubytovatel poskytuje následující služby spojenés ubytováním: stravování v restauraci (snídaně, polopenze, jídlaz jídelního lístku), wellness služby (pivní lázně, sauna, vířivka, masáže),pronájem konferenční místnosti, elektrokol, tenisového kurtu či grilu.9.2 Služby budou poskytnuty dle požadavkůubytovaného a dle dostupnosti a kapacitních možností ubytovatele. Eventuálněmohou být poskytnuty i jiné služby.9.3 Ubytovaný se zavazuje za poskytnuté službyuhradit ubytovateli cenu služeb dle aktuálního ceníku ubytovatele.9.4 Užívání venkovního hřiště a bazénu je proubytované osoby zdarma dle situace a kapacity. 9.5 Parkování osobních vozidel je možné proubytované zdarma a pouze na vyznačených parkovacích místech před hotelem.Parkování je zakázáno na požární ploše a za hotelem. Od prosince do dubna jeparkování zakázáno v blízkosti budovy hotelu z důvodu nebezpečí páduledu a sněhu ze střechy. Ubytovatel nenese odpovědnost za žádnou škoduzpůsobenou na zaparkovaných vozidlech. Ubytovaný se nemůže domáhat poubytovateli náhrady škody za poškození či zničení vozidla.
Článek 10 Reklamace
10.1 Jakoukolizjištěnou závadu či stížnost je ubytovaný povinen bez zbytečného odkladunahlásit ubytovateli, aby mohla být zjednána náprava. Ubytovatel je povinenprovést odstranění závady či vyřešit stížnost bez zbytečného odkladupřiměřeně dané situaci. Nebude-li vada odstraněna či stížnost vyřešena,ubytovatel s ubytovaným sepíše protokol o reklamaci, ve kterém bude uvedendůvod reklamace a vyjádření ubytovatele k uplatněné reklamaci. 10.2 Reklamacebude ubytovatelem vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení společněs návrhem řešení či odůvodněným zamítnutím reklamace.10.3 Naopožděné a nedůvodné reklamace nebude brán zřetel. Reklamaci lze uplatnit pouzev průběhu ubytování. Po ukončení ubytování nebude brán na jakoukolireklamaci zřetel.
Článek 11 Prodejdárkových poukazů
11.1 Tentočlánek VSP upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, které vznikajív souvislosti s kupní smlouvou dálejen („kupní smlouva“) uzavíranou mezi ubytovatelem (v tomto článku dálejen „prodávající“) a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“)prostřednictvím nabídky na webových stránkách prodávajícího
https://www.brans.cz/, a to prodejem dárkových poukazů (dále jen „dárkovýpoukaz“).11.2 Prodávající se uzavřením kupní smlouvy ve smyslu ust. §2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějšíchpředpisů (dále jen „OZ“) zavazuje předat kupujícímu dárkový poukaz, a kupujícíse zavazuje za tento dárkový poukaz zaplatit kupní cenu. 11.3 Prodávající nabízí následující dárkové poukazy:11.3.1 poukazy v hodnotě 500,- Kč, 1 000,- Kč,2 000,- Kč a 5 000,- Kč, jejichž prostřednictvím lze uhradit službyza ubytování, v restauraci či wellness služby u prodávajícího;11.3.2 poukazy na konkrétní pobyt, čerpání hotelových awellness služeb v konkrétním termínu u prodávajícího.11.4 Kupnísmlouva mezi prodávajícím a kupujícím může být uzavřena následujícími způsoby:11.4.1 vyplněním a odesláním objednávkového formulářena webových stránkách prodávajícího;11.4.2 e-mailem;11.4.3 osobně v sídle prodávajícího.11.5 Nawebových stránkách prodávajícího je umístěn seznam nabízených dárkových poukazůvčetně kupní ceny. Tento seznam dárkových poukazů je považován za výzvuk podávání nabídek podle ust. § 1780 odst. 2 OZ.11.6 Kupujícípodá prodávajícímu nabídku k uzavření kupní smlouvy tak, že zašleemail na
[email protected]. Poobdržení objednávky prodávající závazně potvrdí objednávku prostřednictvíme-mailu. Odesláním tohoto písemného potvrzení objednávky je uzavřena kupnísmlouva. 11.7 Kupní cenydárkových poukazů uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platnév čase objednání dárkového poukazu. Ceny jsou konečné, avšak v případěpobytového poukazu nezahrnují místní poplatek z pobytu.11.8 Kupnícena dárkového poukazu může být uhrazena způsoby podle čl. 3.3 těchto VSP.11.9 Pokud si kupující zvolí zaslání dárkovéhopoukazu poštou v dárkovém balení, bude mu poukaz zaslán na náklady kupujícíhopo uhrazení dohodnuté ceny za poštovné...11.10 Kupní cenu a je kupující povinen uhraditna základě řádného daňového dokladu – faktury vystavené prodávajícím. Fakturabude kupujícímu zaslána elektronicky na uvedený e-mail. 11.11 Dnem úhrady kupní ceny je den připsánífakturované částky na účet prodávajícího, či zaplacením hotovostiv hotelové recepci. 11.12 Objednaný dárkový poukaz je okamžitě poobdržení platby odevzdán kupujícímu osobně na recepci, v případě zaslánípoštou bude dárkový poukaz expedován do 3 pracovních dnů od obdrženíplatby. 11.13 Kupující je povinen při převzetí dárkovéhopoukazu od přepravce zásilku zkontrolovat. Bude-li obal zásilky porušen, nemákupující povinnost zásilku převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje,že zásilka splňovala veškeré podmínky a náležitosti. Na pozdější reklamaciohledně porušení obalu zásilky nebude brát zřetel. 11.14 Kupující, který jespotřebitelem, je oprávněn v souladu s ust. § 1829 odst. 1 OZodstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí dárkového poukazu. Odstoupeníod smlouvy musí být prodávajícímu odesláno písemně na adresu prodávajícího čina elektronickou adresu prodávajícího. Kupující však bere na vědomí, žev souladu s ust. § 1837, písm. j) OZ nelze odstoupit od smlouvyo ubytování, stravování nebo využití volného času, pokud má být podlesmlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.11.15 Platnost je vyznačena na dárkovém poukazu a činí 12měsíců od data zakoupení, pokud není uvedeno konkrétní datum čerpání poukazu(např. konkrétní termín pobytu).11.16 Služby spojené s dárkovým poukazem je možné čerpatv libovolném termínu v době platnosti poukazu a dle kapacitníchmožností prodávajícího, nebude-li dohodnuto jinak.11.17 Dárkový poukaz slouží pouze sjednanému účelu a nelze jejpoužít na jiné než sjednané služby. Poukaz musí být vyčerpán jednorázově,průběžné čerpání není možné. 11.18 Dárkový poukaz může uplatnit kterákoli osoba, která jejosobně předloží v místě čerpání. 11.19 Zakoupený dárkový poukaz nelze stornovat ani vyměnit zahotovost. V případě ztráty nemůže být dárkový poukaz nahrazen novým.11.20 Není-li dárkový poukaz vyčerpán v době platnosti,propadá bez náhrady.11.21 Čerpání služeb z dárkového poukazu je nutno předemobjednat. Objednání je možné několika způsoby:11.21.1 telefonicky na čísle +420 734 697 511;11.21.2 e-mailem odeslaným na
[email protected];11.21.3 osobně na recepci hotelu.11.22 Objednané služeb je možno zrušit nejpozději 3 dny před sjednanýmtermínem čerpání služeb. Bude-li objednávka zrušena méně než 3 dny předsjednaným termínem čerpání či nedostaví-li se osoba oprávněná čerpat dárkovýpoukaz k objednaným službám, dárkový poukaz propadá bez náhrady.
Článek 12 Ochranaa zpracování osobních údajů
12.1 Ubytovanýbere na vědomí a poskytuje souhlas ubytovateli se zpracováním osobních údajů ubytovanéhoza účelem plnění závazků z uzavřené smlouvy. Za tímto účelem jsou zpracovávány:12.1.1 jméno a příjmení;12.1.2 datum narození;12.1.3 adresa trvalého bydliště;12.1.4 korespondenční údaje – telefonní číslo a e-mail;12.1.5 údaje o platební kartě.Tyto osobní údaje budou zpracovávány po dobutrvání smluvního vztahu. Po ukončení smluvního vtahu budou zpracovány pouze zaúčelem archivace dle zvláštních právních předpisů, nejdéle po dobu 5 let,s čímž ubytovaný souhlasí.12.2 Ubytovatelza účelem zákonné povinnosti vést v písemné podobě evidenční knihu dle ust. § 3odst. 4 zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, zpracovává osobní údaje ubytovanéhoa dalších ubytovaných osob, kterými jsou:12.2.1 jméno a příjmení;12.2.2 adresa místa trvalého pobytu;12.2.3 číslo občanského průkazu nebo cestovníhodokladu;12.2.4 dobu pobytu v hotelu. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6let od provedení posledního zápisu v evidenční knize.12.3 Ubytovatelza účelem zákonné povinnosti vést domovní knihu dle ust. § 100 písm. f)a § 101 zák. č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území Českérepubliky a o změně některých zákonů, zpracovává osobní údaje hostů, kteřínejsou občany České republiky, kterými jsou:12.3.1 jméno a příjmení;12.3.2 den narození a státní občanství;12.3.3 číslocestovního dokladu;12.3.4 číslo víza, je-li vyznačeno;12.3.5 trvalébydliště v zahraničí;12.3.6 dobupobytu v hotelu. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6let od provedení posledního zápisu. Listinné dokumenty nahrazující domovníknihu je ubytovatel povinen uschovávat po dobu 6 let od ukončení ubytovánícizince.12.4 Osobníúdaje jsou zpracovávány v elektronické a listinné podoběv šifrovaných programech a uzamykatelných prostorách. Přístup k těmtomá pouze proškolený personál.12.5 Osobníúdaje nebudou poskytovány dál. Ubytovatel není oprávněn poskytnout ani jinýmzpůsobem zpřístupnit osobní údaje třetí osobě bez souhlasu ubytovaného. Toto senevztahuje na případy, kdy je ubytovatel povinen poskytnout osobní údajeubytované osoby na základě zákona či úředního rozhodnutí. 12.6 Ubytovateldále informuje, že ubytované osoby mají právo na přístup k osobním údajům,právo na změnu údajů, právo na omezení zpracování, právo na výmaz údajů a právona přenositelnost údajů. Práva na ochranu osobních údajů je možno využít narecepci hotelu nebo prostřednictvím emailu
[email protected].12.7 Veškeré informace a úkony podle čl. 12.7 těchto VSPubytovatel poskytuje bezplatně. Ubytovatel může po ubytované osobě požadovatpoplatek ve výši 500,- Kč za vyřízení žádosti, pokud je taková žádost zjevněbezdůvodná či nepřiměřená, a to zejména proto, že se opakuje. Vyřízení takovéžádosti může ubytovatel rovněž odmítnout. 12.8 Dohlednad zpracováním osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Ubytovanéosoby jsou oprávněny obrátit se ve věcech ochrany osobních údajů na Úřad proochranu osobních údajů, se sídlem Praha 7, Pplk. Sochora 27, PSČ 170 00
https://www.uoou.cz/ .
Článek 13 Závěrečná ustanovení
13.1 Veškeré smlouvy uzavírané s Horský hotel Branss.r.o., kde hotel vystupuje jako ubytovatel, se řídí právním řádem Českérepubliky, těmito VSP a uzavřenou smlouvou o ubytování. Smlouva má aplikační přednostpřed těmito podmínkami. Tyto VSP jsou dostupné na
https://www.brans.cz/. 13.2 V případě,že je nebo se stane některé z ustanovení těchto VSP neplatné, neúčinnénebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnostostatních ujednání. Smluvní strany jsou si povinny poskytnout si vzájemnousoučinnost pro to, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylonahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, kterév nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným,neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením. To samé platí i pro případmezery.13.3 Změnynebo doplnění jednotlivých smluv a smluvních podmínek, jakož i jejích přílohvyžadují formu písemného dodatku, podepsaného oběma smluvními stranami. 13.4 Vpřípadě, že dojde mezi ubytovaným a ubytovatelem ke vzniku spotřebitelskéhosporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžeubytovaný podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektumimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce,Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email:
[email protected] , web:
www.coi.cz . Ubytovanýmůže využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízenaEvropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/13.5 Tyto VSPjsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy o ubytování ve smyslu ust. § 1751 OZ.Ubytovaný má povinnost se s těmito VSP před objednáním a rezervacíubytování seznámit a řídit se jimi. Odesláním objednávky ubytovaný potvrzuje,že se s těmito VSP seznámil a že s nimi souhlasí.13.6 Ubytovatelsi vyhrazuje právo VSP měnit a doplňovat. S těmito změnami je ubytovatelpovinen obeznámit ubytovaného. 13.7 Tyto VSP vstupují v platnost a účinnostdne 3.8.2023
V Hradcinad Moravicí dne 3.8.2023 Zveřejněno na
https://www.brans.cz/ dne 3.8.2023 Horský hotel Brans s.r.o.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing